02 May 2011

aku nak cerita skit...

salam..dah lama x update blog..alasan yg sama je tiap2 kali update blog..he3...sebenarnya..aku nie bz skit..mcm2 benda nak wat...terlalu byk hajat dihati..cuba dicapai satu demi persatu..ALHAMDULILAH..semakin hampir tarikh pernikahan aku..rezeki tu semakin murah..ALHAMDULILAH..syukur pd yg ESA..skng dah bulan MEI..lg 5 bulan lagi aku dah nak berumahtangga..aku kumpul duit nak kawen lama dah..sejak aku belajar lagi...kekadang terguna duit simpanan tu..mcm2 la terbelanja...xpelah..lumrah hidup..mcm2 jadi kan...so..aku nak share skit..this weekend..aku ada beli gelang emas utk hantaran nanti...aku kuar ber3...aku.mak aku, n tunang aku...he3...jalan2 cari emas..he3...singgah kat poh kong..ape lagi..aku memang nak beli emas kat poh kong pun..wahh...emas skng mahal tuu...kelak lagi mahal whoaa...masa aku bertunang dulu 157 segram..skng 160 segram..makin menjadi2 harganya..pokai aku nie..naseb dapat bonus tahun nie plus kenaikan gaji yg mendadak...mana x nyer..naik gaji basic +RM600 dr gaji lama..kerja x sampai pun setahun..tp gaji dah naik sampai ketahap camtu..amin3..ALLAH bg rezeki kat kita kan..ALHAMDULILAH..=)

so...dipendekkan cerita..aduyai..mangantuk lak..ho3...ok3...selagi leh taip..aku taip ye..bese aku tertido time sms...or mengadap lappy nie..kebiasaan..on9 lappy n sms serentak..sambil guling2 ats katil aku nie..he3...so..nak kawen nie..memang byk pakai duit..byk sgt2..aku n tunang au nie jimat cermat sdn bhd..x suka membazir..x suka beli brg2 mahal semata nak ikut trend cth cam kamera ke..melancong luar negara ke dgn pasangan x sah lg nikahnya ke..hipokrit je sume tu...DUNIAWI yg melalaikan je..sound tepek..

neway..semalam best whoaa..ARSENAL beat MU..terbaekkklahhh...ha3...sedap aku bakor budak2 MU nie..senyap terus dorang..masing2 menyorok..tp kalo MU memang..dorang punya riuh...mak aiii...

neway..thanks pd tunang aku..dia belikan aku jersey ARSENAL utk aku..thanks2 sgt2..suka sgt2..kembang hidung pakai..he3..pandai tunang aku nie pilih saiz..he3..=)

byk sgt nak cite nie..tp nantok..tido dulu arr...esok sambung lagi..kalo ad mood nak cite lagii..he3...nite..off to lala land..zZZZzzz..

No comments: