15 December 2010

a weeks more for the moment we call it BERTUNANG..fuhh...

rasa gememtar gak beb..ye lah..after this..aku nie dah jd tunangan org..fuuhhh...agak mencabar life after this..fuhh..dup dap dup dap..aku nie org kebiasaan..yg x punya apa2..tp aku ad maruah diri n e2 yg dilihat oleh dia dlm hidupku..thanks dear..
love3..<<
oke3..ku menghitung hari..harinya semakin hampir...wahhh...nak nyorok..=p kih3..
mcm2 telah dilaksanakan..org kampung aku pun dah tau aku nak bertunang dah..kat opis pun asik kena bhn dgn mbr2..ha3..yelah..dah x leh nak ngorat awek kat bus stop..ha3..asal nmpak awek kat bus stop dah x leh men hon manje dgn dorang..nanti yeam mbr aku ckp "kfc..ko dah nak bertunang..bg la chance kat aku lak"..<
dush3..neway..ramai gak mbr aku nikah tahun nie..fuhh..aku lak baru nak bertunang...xpe3..dah ada jalanya..rite..he3..

berjuta2 mekasih la kat my sisi..sbb dia sudi menghias2 hantaran2 ku kelak..thanks along..muah from me..<3

err..ape ku bebl cni..dah..stop3..nak men poker zynga semula..daa..~

p/s..layan lagu bonjovi lak k..meaningful lyric..<3

No comments: